Betaling en verzenden

Lees hier onder hoe wij werken met betaling en verzenden.

Betalingen gaan via de webshop. nadat u een bestelling heeft geplaatst komt er een scherm met betaal gegevens en opties. betaal direct met Paypal vanuit Nederland of het buitenland. optie 2. betaal met mastercard - creditcard door middel van overschrijving naar SKRILL account. optie 3. Betaal door middel van bankoverschrijving: maak het totaal bedrag over naar getoond rekeningnummer ( INGB ) Heeft u dit gemist? geen probleem rond uw bestelling af daarna ontvangt u de bestel bevestiging. zodra uw bestelling in behandeling is zal er een traceercode van post.nl worden gestuurd naar het door u opgegeven email adres. Op het moment dat de bestelling onze winkel verlaat krijgt u automatisch bericht, tevens ontvangt u dan nogmaals de betaal methoden/gegevens.

Het is ook mogelijk om pas te betalen nadat u de bestelling heeft ontvangen, dit kan nadat u akkoord bent gegaan met aangetekende verzending. wij hebben namelijk uw handtekening nodig als bewijs van ontvangst. U draagt tevens de verantwoording voor de kosten voor "aangetekend" versturen.

Het is niet mogelijk onder rembours te bestellen.

Nadat u klant bent geworden en uw gegevens in ons bestand zijn opgenomen kunt u bij een vervolg bestelling wachten met betalen tot u het pakket heeft ontvangen, natuurlijk mag u ook direct afrekenen. vergeet niet dat u als terug kerende klant gebruik kunt maken van onze Vaste Klanten Korting. ( VKK pagina ) Hier krijgt u het hele jaar door een korting van 5% tot soms wel 25%.

Verzenden: het bedrag getoond op de afbeelding is niet juist.  Gratis verzenden met track and trace post.nl is vanaf € 29.95. bij een besteding boven € 100.00 versturen wij gratis "aangetekend "met track and trace post.nl.

Op uw verzoek is versturen met UPS-kiala mogelijk.

Voor België en Duitsland is verzending met UPS - DHL parcel van toepassing tegen een lager tarief. verzenden buiten de E.U. is op bepaalde voorwaarden en kosten mogelijk.

Post.nl

nadat uw de bestelling heeft geplaatst en deze door ons in behandeling word genomen maken wij bij post.nl een traceercode voor u aan. deze gegevens ontvangt u van post.nl op het email adres welke u heeft vermeld. ( onder voorbehoud * )  Op alle werkdagen voor 17.00 besteld? Dan heeft u het de eerst volgende dag in huis. Bestellingen geplaatst in het weekend worden pas op maandag overgedragen aan post.nl  zij bezorgen deze dan op dinsdag. de standaard kosten voor verzenden met track and trace  bedragen € 3.50. Bij besteding boven € 29.95 is verzenden gratis.

 een pakketje hoort u ten alle tijden ongeopend in in goede staat te ontvangen. Is er iets niet in orde? meld dit dan direct aan ons. Wij lossen het voor u op. Wacht hier niet een paar dagen mee. beschadiging, breuk,lekkage,verkeerd item, onjuist aantal enz. indien u dit direct meld na ontvangst zullen wij u dit ook niet "aangetekend verstuurd"  geheel kosten loos nogmaals toezenden.

uw pakket is nog niet ontvangen maar de traceercode van post.nl geeft aan dat het pakket is afgeleverd.

Dit probleem doet zich een paar keer per jaar voor, meld dit voor de zekerheid aan ons. Echter kunnen wij of uzelf helemaal niets doen. als u of wij  post.nl benaderen zeggen zij standaard dat er nog maals 5 werkdagen moet worden gewacht. ( een raar gegeven natuurlijk maar daar kunnen wij niets aan doen ) Echter zien wij dat in dit soort gevallen in 98% het pakket alsnog de dag erna word bezorgt. De bode registreert het pakket als geleverd als hij/zij zijn route van die dag niet af krijgt en brengt het dan daags erna. Over het algemeen stellen wij dat als u de traceercode heeft ontvangen, u het pakket binnen 1 maximaal 2 dagen zult ontvangen. Heeft u binnen 5 werkdagen niets ontvangen is er iets mis, neem dan met ons contact op.

Nadat wij uw pakket hebben afgeleverd bij post.nl ontvangen wij hier voor een bewijs van afgifte vraag hier gerust om. wij tonen u dit graag ( via email )